همه چیز پیدا میشه
شما تو این وبلاگمیتونین هر چیزی که میخواید پیدا کنید
 
 
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

 

 

گیم پلی
فضای وهم آلود و مرده ی MLL تاثیر مستقیمی روی گیم پلی بازی دارد.با توجه به عنوان قبلی در این عنوان اصلا انتظار شوتری به شکل CoD را نداشته باشید.این بازی بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت اگر توانسته اید بازی CoD و Battlefield را هزاران بار تمام کنید انتظار نداشته باشید که در این بازی هم بتوانید این کار را تکرار کنید!به طور کلی ایجاد حس ناتوانی و آسیب پذیری هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می دهد…شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.
در صحنه ای مشاهده میشود در حالی که آرتیوم در حال تعویض خشاب است،موجودی جهش یافته روی او می پرد و در هین حال یکی از سربازان سعی میکند توجه موجود را به خود جلب کند،در همین لحظه آرتیوم از موقعیت بدست آمده استفاده می کند و اسلحه ای را بر میدارد و به سر موجود شلیک می کند.این نمونه ای از سکانس های سینمایی موجود در بازی هست که به خوبی حس ترس را به مخاطب انتقال میدهد.شما همچنین قادر خواهید بود با شمع و مشعلی که در دست دارید اجسام را شعله ور سازید تا از نور آنها استفاده کنید یا دشمنانتان را از بین ببرید و بسوزانید.قسمت های مخفی کاری هم در دموی به نمایش درآمده از بازی هم دیده شدند.نکته جالب این است که شما میتوانید لذت ترن سواری را در دنیایی ترسناک(!) را در این عنوان تجربه کنید! درجه سختی جدیدی به اسم Super Hardcore به بازی اضافه شده که به نظر میرسد افراد انگشت شماری بازی را با این درجه سختی به پایان برسانند.
در نسخه قبلی شاهد بخش چند نفره نبودیم اما سازندگان علاوه بر این که قول داده اند برای بخش تک نفره وقت زیادی صرف کنند تا این بازی بتواند حداقل جزء کاندیدا های بهترین بازی سال ۲۰۱۳ شود. گفته اند که بخش چند نفره ای لایق این عنوان به آن اضافه خواهند کرد که با توجه به اینکه شرکت ناشر تا حدودی در حال ورشکستگی است و نیاز مبرمی به فروش بالای MLL دارد می توان انتظار داشت که سازندگان از کاری دریغ نکنند و با جدیت هر چه تمام تر بتوانند بخش چند نفره ی خوبی را برای این عنوان تدارک ببینند تا بازیبازهایی که حتی نام این عنوان را نشنیده اند راغب به خرید این عنوان شوند.با توجه به تریلر های به نمایش در آمده در E3 میتوان این برداشت را کرد که روی هوش مصنوعی دشمنان و همراهان بازیباز بسیار خوب کار شده .دشمنان به صورتی به سمت شما هجوم میاورند که اگر لحظه ای غفلت کنید محاصره خواهید شما و به راحتی کشته میشوید.همراهان هم همانطور که گفته شد در صورتی که احساس کنند شما در خطر هستید به کمک شما می آیند.

 

گرافیک

سازندگان قول بهترین گرافیک زمان خود را داده اند.البته این موضوع با توجه به انتشار Tomb Raider،Assassin’s Creed 3،Crysis 3،Star Wars 1313 و بازی زیبای Watch Dogs در اواخر امسال و سال بعد کمی دور از ذهن به نظر می رسد.اما اصلا بعید نیست.Metro 2033 کاملا به همه نشان داد که گرافیکی بالاتر از نسل خود دارد.این بازی با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۰ عرضه شد برای اجر به DirectX 11 نیاز داشت که واقعا نشانی بر برتری گرافیک این عنوان نسبت به عناوین هم نسل خود بود. نورپردازی فوق العاده و بازی با نور این بازی مخصوصا در صحنه هایی که نوری جز نور چراغ قوه در محل وجود ندارد به شکل کاملا درخشانی در بازی کار شده بود و موتور بازی که بهبود یافته موتور بازی قبلی است بسیار مناسب این عنوان میباشد.
انیمیشن های روان و نرم، کیفیت خوب بافت ها و جزییات زیاد چهره دشمنان و همراهان بسیار زیبا کار شده و نشان از برتری بازی در بحث گرافیک هنری نسبت به بسیاری از بازیهای هم نسل خود میباشد…در اوایل شاید اگر از زبان سازندگان می شنویدید که قصد دارند گرافیکی بهتر از عنوان تحسین شده Crysis ارائه دهند،به حرف بازیسازان می خندیدید اما این بازی سازان بر خلاف بسیاری از بازیسازان دیگر به وعده های خود به خوبی هر چه تمام تر عمل کرده اند و می توان انتظار داشت که این بازی یکی از نامزد های دریافت جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۳ باشد.البته هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که این اتفاق رخ دهد شاید مشکلات زیادی مثل کنترل نا مناسب و باگهای مختلف مانند بازی Rage که در ابتدا بسیار زیبا به نظر میرسید و به نوعی شبیه این عنوان است ضربه ای جبران ناپذیر بر پیکره بازی وارد کند.
طراحی محیط بسیار عالی کار شده و افکت آتش و آب و خون بسیار زیبا بوده و با تیر خوردن هر کدام از همراهان یا دشمنان خون به شکلی منطقی روی لباس ظاهر میشود.منظور از شکل منطقی این است که دقیقا خون درجایی که مورد اصابت گلوله بوده نمایان میشود که این موضوع به واقعی تر نشان دادن بازی کمک بزرگی میکند.اگر دشمنی را در نزدیکی از بین ببرید خون او روی صفحه نمایش پخش میشود یا اگر در مواقع بارانی به بالای سر خود بنگرید می بینید که قطرات با برخورد به ماسک شخصیت بازی به طرف پایین سر خواهند خورد.حرکت لباس های شخصیت ها بسیار عالی و پر از جزییات می باشد و هنگامی که با انیمیشن روان و نورپردازی عالی ترکیب شوند در یک کلام بازی به شاهکاری در زمینه گرافیک تبدیل خواهد شد.

 

صداگذاری
از این بخش آنچنان که باید و شاید اطلاعاتی منتشر نشده اما در تریلر های منتشر شده،مشاهده شد که دوبله و صداگذاری خود شخصیت و یارانش با لهجه ای روسی و به زیباترین و رسا ترین شکل ممکن بوده و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.صدا های مربوط به انفجار و بارش باران بسیار مناسب بوده و در این بخش هم هیچ تاخیری در پخش وجود نداشت.موسیقی بازی متناسب با جو سنگین و وهم آلود بازی بوده و در مواقعی که باید ترس را منتقل کنند این کار را به بهترین صورت انجام میدهند و در درگیری ها باعث افزایش هیجان می شوند و در زمانی که باید بازی را در سبک مخفی کاری پیش ببرید موسیقی آرام بخشی نواخته می شود…به طور کلی در این بازی موسیقی مطمئنا مانند نسخه قبلی آن یکی از نقاط عطف بازی خواهد بود بدون شک!

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows: XP (32-Bit), Vista, 7 or 8
CPU: 2.2 GHz Dual Core e.g. Intel Core 2 Duo
RAM: 2GB
Direct X: 9.0c
Graphics Card: DirectX 9, Shader Model 3 compliant e.g. NVIDIA GTS 250 (or AMD equivalent e.g. HD Radeon 4000 series) or higher 
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 275 or higher
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

 

سیستم پیشنهادی:

Windows: Vista, 7 or 8
CPU: 3.4 GHz Multi-Core e.g. Intel Core i7
RAM: 8GB
Direct X: 11
Graphics Card: NVIDIA GTX 690 / NVIDIA Titan 
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 690
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

 

تصاویری از محیط بازی:

Metro Last Light screenshots 01 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 02 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

Metro Last Light screenshots 03 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 04 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

Metro Last Light screenshots 05 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 06 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

 

source دانلود بازی METRO: Last Light برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی METRO: Last Light برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۲ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۳ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۴ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۵ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۶ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۷ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۸ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

دانلود پارت ۹ :     Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود DVD2ه:    Direct Link 2    Direct Link     Embedupload

منبع سایت دانلودها    لطفا دیدن فرمایید

 



جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 

 
 استاد فکر نمی کنی لیزر الان اختراع شده ...!
عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

 

ننجون شما چند سالته ...( دمت گرم دل جوانی داری )

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

بابا اینجا همشون بدل کار باید باشن !

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

صداخفه کن تانک را دیدی !

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

نوشته: اگر می تونید این نوشته رو بخونید یعنی من چپ کرده ام!

 

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

بابا خلاقیتت منو کشته !!

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

با پراید هم میشه از اینکار ها کرد !؟

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

مرد سیبیل قشنگ !

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

عجب نقاشی کرده رو هواپیما را ...

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

واقعا لذت بخش باید باشه...منم میام.

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

جالبه نه !

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

چقدر خشن شدی با این نقاب !!

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

یک موقع سر کلاس از این اختراع ها انجام ندینا...

عکس هایی خنده دار و دیدنی در کره زمین !

 



پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 2:9 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!


آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!


اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم ! ( ژیان )


اگر از عشقت نكنم گریه و زاری به جهنم كه مرا دوستم نداری !


اگه الله كند یاری چه اف باشد چه سوسماری !


اگر خواهی بمیری بی بهانه بخور ماست و خیار و هندوانه !


ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی !


ای روزگار با ما شدی ناسازگار!


بپر بالا كه گیرت نمیاد !


باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم من خودم گل دارم و محتاج یك گل نیستم!


بحث۳۰یا۳۰ ممنوع !


بخور و بخواب كارمه الله نگهدارمه!


به مادرت رحم كن كوچولو ! نوكرتم ننه!


بهتر از من چه كسی 
جواب :به تو چه فضولی ؟


تا جام اجل نكردم نوش هرگز نكنم تو را فراموش !


تا سگ نشوی كوچه و بازار نگردی تا كوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!


تاكسی نارنجی از من نرنجی!


تجربه نام مستعاری است كه بر خطاهای خود میگذاریم!


جرم به دنیا آمدن "شهرت = پشیمان - نشانی = بی نشان" !


جون من داداش یه خورده یواش!


جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!


داداش مرگ من یواش امان از دست گلگیر ساز و نقاش!



پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 بهداشتی تــرین کبابی دنیـــــا


چند عکس خنده دار (طنز با حال )

بعضی موقعها باید جلو کودک درون رو گرفت

چند عکس خنده دار (طنز با حال )
دلش گرفته آخی !! (عکس)


سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 به نظر من این بهترین بازیه که توی دنیا وجود داره اگه فارسیشو تهیه کنید که عالیه...

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC

 

دانلود بازی Mafia 1

دانلود بازی مافیا برای PC

نسخه سالم و تست شده +فشرده و کم حجم شده

 

بازی Mafia 1 یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های اکشن و ماجرایی زمان خود بود که بر اساس برخی داستان های واقعی طراحی و تولید شده بود . بازی Mafia 1 شما را با گروهی با نام مافیا آشنا میکند که این گروه در اواسط قرن ۱۹ میلادی به دلیل بی اعتمادی مردم به حکومت و سیستم قانونی و وابستگی مردم به افراد محلی قدرتمند در سیسیل و در کشور ایتالیا بوجود آمد و بعدها در شرق ایالات متحده آمریکا و استرالیا گسترش یافت .

بازی Mafia 1 در آگوست سال ۲۰۰۲ توسط کمپانی Gathering انتشار یافته ، شما در نقش یکی از ماموران گروه مافیا هستید و باید ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارید تا به اهداف خود نزدیک شوید . بازی به صورت OPEN WORLD طراحی شده است و شما در شهری به مساحت ۱۲ مایل مربع هستید و می توانید آزادانه در این محیط به بازی خود ادامه دهید و از مراحل متنوع آن لذت ببرید . بازی مافیا سبکی شبیه به بازی های محبوب و معروفی مانند GTA و پدر خوانده ( GodFather ) دارد ، و این یعنی آزادی عمل برای انجام هر کاری در شهر محدوده ی شهر خود .

شرکت سازنده ی بازی مافیا ، آنقدر از این بازی مطمئن بود که بعد از تولید آن گفت : با طراحی و ساخت این بازی انقلابی عظیم در دنیای بازی ها به پا خواهد شد و البته این گفته مدیران Gathering چندان بی معنی نبود ، چرا که در سال ۲۰۰۲ بازی Mafia 1 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد . شما هم اکنون می توانید بازی Mafia 1 – بازی مافیا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC
دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC
دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC
دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC

 

Mafia: The City of Lost Heaven, or simply Mafia, is a third-person shooter video game and the first installment in the Mafia game series.

Mafia was released for Microsoft Windows in 2002, and later ported to the PlayStation 2 and the Xbox consoles in 2004, in North America and Europe. The game allows the player to take on the role of a mafioso who has to accomplish various missions in order to advance in the game.

Mafia received positive reviews for the Windows version, with critics praising the game as a more realistic and serious Grand Theft Auto-styled game, while the PlayStation 2 and Xbox versions of the game received mixed reviews.

 

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC حجم: ۱.۴۰ گیگا بایت

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC دانلود: دانلود بازی Mafia 1 پارت ۱

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC دانلود: دانلود بازی Mafia 1 پارت ۲

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC دانلود: دانلود بازی Mafia 1 پارت ۳

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی Mafia 1   بازی مافیا برای PC منبع: یاس دانلود

 

 


سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:14 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 این عکس به شما کمک میکنه تا گروه‌های اصلی جدول تناوبی رو راحتتر حفظ کنین.

 

 

جدول تناوبی



سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 يكى از بهترين دروازه بانان فوتبال جهان دروازه بان تيم ملى اسپانيا كه در رئال مادريد صاحب ركوردهاى عجيب و غريبى شده، هفته قبل كارى كرد كه قلب همه انسان هاى عاطفى را لرزاند. 

ظاهراً «ايكر» همراه خانواده اش براى خوردن غذا به يك رستوران رفته بود كه در آنجا با يك نوجوان ۱۳ ساله كه دچار نقص عضو بوده روبه رو مى شود، پسرك بيمار به محض ديدن دروازه بان افسانه اى اسپانيا به سراغ او مى رود و مى گويد:

«آقاى كاسياس ... در روز بازى با پرتغال، تو به اين خاطر موفق شدى پنالتى ها را دريافت كنى كه من و بقيه دوستانم در مدرسه بچه هاى استثنايى، برايت دعا كرديم!» 

ايكر كاسياس كه به سختى جلوى اشكش را مى گيرد از پسرك تشكر مى كند و نام و آدرس مدرسه را از او مى گيرد و ... فردا ظهر حوالى ظهر، ناگهان «كاسياس بزرگ» وارد مدرسه مذكور مى شود و در ميان بهت وحيرت مسئولان مدرسه - و شادى زايد الوصف شاگردان آن مدرسه - به بچه ها مى گويد:

« من آمدم اينجا تا براى دعاهايى كه در حقم كردين كه پنالتى را بگيرم، شخصاً از شما تشكر كنم!»

 بچه هاى مدرسه كه از خوشحالى سر از پا نمى شناختند، اطراف «ايكر» حلقه مى زنند و با او عكس مى اندازند و امضا مى گيرند و ... كه ناگهان يكى از بچه ها به او مى گويد:

« آقاى كاسياس توميتونى پنالتى مرا هم بگيرى؟»

 ايكر نيز بلافاصله از داخل ماشينش لباس هاى تمرين را درآورده و برتن مى كند و همراه بچه ها به زمين چمن مدرسه مى روند و با هماهنگى مسئولان مدرسه به بچه ها اين فرصت را مى دهد كه هركدام به او يك پنالتى بزنند و ...

ايكر كاسياس ۲ ساعت و نيم در آن مدرسه مى ماند تا تك  تك بچه هاى بيمار آن مدرسه به او پنالتى بزنند و ...؟



دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 فرودگاه فقط نقش حمل و نقل را ندارد. هر فرد خارجی که وارد کشور می شود در یک نگاه اولیه تصورش از آن کشور را در زیبای و امکانات آن فرودگاه می سنجد.

 
فرودگاه‌ هر کشور به عنوان دروازه ورودی یک شهر یا کشور، اغلب آثار معماری برجسته و قابل توجهی هستند.
 

فرودگاه جان اف.کندی نیویورک

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

ترمینال ۵ فرودگاه جان اف.کندی نیویورک (جی.اف.کی) به عنوان “ترمینال جت بلو” مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترمینال شامل ساختمانی است که سابق بر این “تی.دبلیو.ای فلایت سنتر” نام داشت. این فضا توسط ایرو سارینن، معمار فنلاندی آمریکایی در سال ۱۹۶۲ به شکلی طراحی شد تا شبیه یک مرغ دریایی در حال پرواز باشد. طراحی منحصر بفرد این ساختمان موجب شده تا به عنوان مکان‌ فیلمبرداری برای فیلم‌هایی مانند “اگه می تونی منو بگیر” استفاده شود.

فرودگاه باراخاس مادرید

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

مادرید به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد سفر مهمی در اروپا است. این فرودگاه زیبا به شکلی طراحی شده که مسافران به راحتی می‌توانند راه خود را در آن پیدا کنند. از نکات بارز معماری ترمینال ۴ این فرودگاه، ستون‌های فولادی رنگین برای نگهداری سقف بامبو هستند که با هدف ایجاد فضای آرامش بخش برای مسافران، نور آفتاب از آن به داخل می‌تابد.

فرودگاه بین المللی پکن

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

ترمینال ۳ فرودگاه بین المللی پکن که برای المپیک سال ۲۰۰۸ گشایش یافت، یکی از بزرگ‌ترین بناهای روی زمین است. ساختمان این بنا به شکلی طراحی شده که از فراز آسمان شبیه اژدهایی با رنگ‌های چینی سنتی قرمز و زرد به نظر برسد. پنجره‌های شیشه ای بزرگ اجازه داده تا فضای داخل آن از نور طبیعی بهره مند شود و کل این ترمینال با رنگ‌ها کد گذاری شده تا مسافران به راحتی راهشان را پیدا کنند.

فرودگاه بین المللی دنور

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

سقف فایبرگلاس نوک تیز این فرودگاه با الهام از کوه‌های راکی طراحی شده است. سیستم کابل فولادی زنجیری که شبیه طراحی پل بروکلین است، به نگهداری سقف کمک می‌کند. همچنین این فرودگاه برای پل پیاده‌رویی معروف است که به مسافران امکان می دهند به هنگام حرکت برای سوار شدن در هواپیما، هواپیماهایی را که در زیر پای آنها پارک شده، مشاهده کنند.

فرودگاه بین المللی اینچئون در سئول کره جنوبی

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

فرودگاه بین المللی اینچئون اغلب به دلایل متعدد در فهرست بهترین فرودگاه‌های جهان به چشم می‌خورد. این فرودگاه از نظر معماری شبیه یک پایگاه فضایی دوران آینده است و در داخل آن امکاناتی مانند پیست یخ، سالن تئاتر، مرکز خرید و تسهیلات حمام گرفتن رایگان وجود دارد.

فرودگاه منارای مراکش

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

نمای خارجی سفید رنگ فرودگاه منارای مراکش به شکل هندسی در سقف طراحی شده که نور آفتاب با عبور از آن به شکل زیبایی در محیط داخل فرودگاه منعکس می‌شود. در ساخت این فرودگاه از مدل‌های عربی به همراه آمیزه ای از طراحی مدرن و اسلامی سنتی استفاده شده است.

فرودگاه چنای سنگاپور

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

ترمینال ۳ فرودگاه چنای در سنگاپور سقفی با بیش از ۹۰۰ پنجره سقفی دارد که هر یک به شکلی قرار گرفته تا نور به میزان کافی به محیط داخل منعکس شود و همچنین در بخش دریافت بار و وسایل مسافران، یک باغ عمودی پنج طبقه وجود دارد. باغ‌های داخلی در سراسر این فرودگاه فضای آرامی به محیط شلوغ آن بخشیده اند.

فرودگاه بین المللی هنگ‌کنگ

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

فرودگاه بین المللی هنگ‌کنگ که در این جزیره کوچک قرار دارد، این احساس را به مسافران می‌دهد که به جای باند فرود، در حال فرود آمدن در آب هستند. گردش در فضای داخلی آن راحت بوده و برای حمل وسایل از هواپیما تا قطار اکسپرس هنگ کنگ، مسافران مجبور به ردن شدن از هیچ پله معمولی یا برقی نیستند.

فرودگاه سوندیکای بیلبائوی اسپانیا

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

فرودگاه سوندیکای بیلبائو به دلیل شباهتش به کبوتری که بال‌هایش را برای پرواز باز کرده، در اسپانیایی به “لا پالوما” یعنی کبوتر نیز شهرت یافته است. اسکلت بتنی و فولادی آن با محیط سرسبز نزدیک بیلبائو یکی شده و سالن عزیمت چهار طبقه آن در سراسر روز از نور طبیعی برخوردار است.

فرودگاه بین المللی کاراسکوی اروگوئه

 فرودگاه زیبای جهان را بشناسید

این فرودگاه توسط رافائل وینیولی طراحی شده است. سقف این فرودگاه به گونه ای طراحی شده که داخل آن از نور طبیعی بهره مند شود. سالن‌های انتظار نیز مکان‌های راحتی برای مسافران یا کسانی که در انتظار رسیدن و استقبال از مسافران هستند، فراهم می‌کنند.



دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:30 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 عکس زیر یک موش زمستان خواب را است که در فصل بهار بیدار شده و بسیار خوشحال به نظر می رسد!

احتمالا در نگاه اول خیال کنید این موش در حال خندیدن است ولی بهتر است بدانید این گونه از موش ها به گرده گل ها حساسیت دارند و این قیافه حاصل عطسه موش زمستان خواب است.

عکسی فوق العاده جالب از یک موش زمستان خواب


دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : M A H D I P A Y E R E

 


1- وزن بدن را کنترل می‌کند

خیلی از افراد برای کنترل وزن بدن‌شان می‌دوند. هنگامی که می‌دوید کالری‌های ذخیره شده در بدن را می‌سوزانید بدین ترتیب چربی‌های بدن برای جبران انرژی از دست رفته سوزانده می‌شود. دویدن یکی از ورزش‌های موثر در سوزاندن کالری است. یک دونده در هر ساعت حدود 50 کالری می‌سوزاند.
 


2- ساختن ماهیچه‌ و استخوان

رابطه مستقیم بین فعالیت و ساختن استخوان و ماهیچه وجود دارد. با زندگی ساکن از میزان ماهیچه‌ها و استخوان‌های بدن کاسته می‌شود. یکی از راه‌حل‌های این مشکل، دویدن است که تاثیر زیادی بر استخوان و ماهیچه‌ها دارد. دویدن باعث تراکم استخوان می‌شود و ماهیچه‌ها را قوی می‌کند.
 


3- تاثیرات قلبی عروقی و خونی

با دویدن ضربان قلب منظم‌تر می‌شود و فشار خون کاهش می‌یابد. همچنین دویدن میزان کلسترول خون را کاهش می‌دهد و احتمال لخته شدن خون در رگ‌ها و حملات قلبی را کم می‌کند.
 


4- کاهش استرس

دویدن استرس را کاهش می‌دهد و احساس عصبانیت و نارضایتی را کم می‌کنند. دویدن به مدت طلواین باعث می‌شود نگرانی‌های خود را فراموش کنید و آرام‌تر شوید. دویدن باعث مثبت‌گرایی و خوش‌اخلاقی می‌شود.
 


5- بالابردن اعتماد به نفس

افرادی که می‌دوند، اعتماد به نفس بالاتری دارند. با کم کردن وزن، افزایش حجم ماهیچه‌ها و سالم‌تر شدن، اعتماد به نقس نیز افزایش می‌یابد.دویدن به طور مداوم احساس بهتری نسبت به خودتان را ایجاد می‌کند.
 


6- کند شدن روند پیری

همان طور که اشاره شد، دویدن باعث محکم‌تر شدن ساختمان عضلانی و استخوانی بدن می‌شود. بدین شکل بدن در برابر بیماری‌ها مقاوم‌تر می‌شود و دیرتر نشانه‌های پیری مشاهده می‌شوند.
 


7- افزایش اراده

دویدن به طور مداوم آسان نیست. به همین دلیل خیلی از افراد پس از مدتی دویدن، این عادت را کنار می‌گذارند. با ادامه دویدن و غالب شدن بر تنبلی، اراده افزایش می‌یابد.



8- بالا رفتن ایمنی بدن

دویدن میزان گلبول‌های سفید خون را افزایش می‌دهد. این گلبول‌ها برای ایمنی بدن ضروری هستند. همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه دیابت و پوکی استخوان می‌شود.
 


9- بالا رفتن هماهنگی بدن

با وجود اینکه دویدن ورزش ساده است، هماهنگی اعضای بدن را زیاد می‌کند. به خصوص اگر این دویدن در زمینی با موانع کوچک انجام شود.
 


10- خواب بهتر

اینکه چه قدرت و چطور می‌خوابیم به سلامتی مربوط است. بعد از یک ورزش شدید مانند مانند دویدن بدن شما نیاز به استراحت و تجدید قوا دارد. بعد از دویدن بدن خسته می‌شود و می‌توان خوابی عمیق داشت. دوندگان معمولا سریع‌تر به خواب می‌روند و خواب عمیق‌تری نسبت به افراد عادی دارند.




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان IN THE NAME OF GOD و آدرس mahdi-payere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 197
بازدید کل : 7042
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content